Regulamin

Regulamin sklepu internetowego dla Klienta detalicznego Box Music

 

§ 1

Internetowy sklep www.boxmusic.com.pl prowadzi Bogdan Tyc,właściciel firmy Box Music, z siedzibą w Bytomiu 41-902, ul. Dworcowa 22/1.

 

§ 2 Przedmiot działalności

Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż płyt za pośrednictwem strony internetowej oraz telefonicznie.

 

§ 3 mPrzyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.boxmusic.com.pl 24h na dobę 7 dni w tygodniu oraz telefonicznie pod numerem +48 032 281 48 15 , +48 607-633-055 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 15:00.
  2. Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, czas realizacji zamówienia to maksymalnie 48h od daty zamówienia – w przypadku przesyłek pobraniowych natomiast w przypadku przesyłek opłaconych z góry zamówienie zostanie zrealizowane maksymalnie w ciągu 48h od daty wpłynięcia na nasze konto kwoty za zamówiony towar wraz z kosztem przesyłki.
  3. Za opóźnienia oraz za niedostarczenie przesyłki , wynikające z działania Poczty Polskiej nie odpowiadamy.
  4. Przesyłki krajowe : Formy płatności dla odbiorców w Polsce: Przesyłka pobraniowa - płatność przy odbiorze: Opcje dostawy Koszt wysyłki Przesyłka pobraniowa 12,00 zł albo Zwykły przelew: Opcje dostawy Koszt wysyłki Paczka pocztowa ekonomiczna /przy przelewie/ 6,50 zł Paczka pocztowa priorytetowa /przy przelewie/ 7,50 zł Przesyłki krajowe opłacane przelewem w PLN wysyłamy po wpłacie na konto: Multibank S.A. Oddział Sosnowiec, ul. Kościelna 16, 41-200 Sosnowiec PL 72 1140 2017 0000 4102 0829 0381 Numer BIC/SWIFT: B R E X P L P W M U L BoxMusic Bogdan Tyc 41-902 Bytom ul. Dworcowa 22/1
  5. Przesyłki zagraniczne /koszt przesyłki jest wliczony w cenę płyty/: Przesyłki zagraniczne opłacane w Euro wysyłamy tylko i wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto: Multibank S.A. Oddział Sosnowiec ul. Kościelna 16, 41-200 Sosnowiec nr: PL 52 1140 2017 0000 4712 0070 8990, Numer BIC/SWIFT: B R E X P L P W M U L BoxMusic Bogdan Tyc 41-902 Bytom ul. Dworcowa 22/1 Przesyłki zagraniczne opłacane w Dolarach wysyłamy tylko i wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto: Multibank S.A. Oddział Sosnowiec, ul. Kościelna 16, 41-200 Sosnowiec PL 57 1140 2017 0000 4112 0116 3930 Numer BIC/SWIFT: B R E X P L P W M U L BoxMusic Bogdan Tyc 41-902 Bytom ul. Dworcowa 22/1 Przesyłek zagranicznych NIE wysyłamy za pobraniem.
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.
  7. Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, w przypadku gdy towar jest niedostępny o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem, bądź telefonicznie.
  8. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  9. W przypadku nie podjęcia przesyłki w terminie kosztem ponownej wysyłki zostanie obciążony Klient.
  10. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie firmy Box Music - Bogdan Tyc oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych ponosi Klient.
  11. Firma Box Music – Bogdan Tyc nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  12. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  13. Firma Box Music – Bogdan Tyc zastrzega sobie prawo zmiany cen oferowanych produktów.

 

§ 4 Reklamacje

  1. Podstawą do uznania reklamacji towaru jest dokument sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych oraz niezgodności towaru z wcześniej złożonym zamówieniem.
  4. Ocena wad fabrycznych reklamowanych płyt należy do firmy Box Music – Bogdan Tyc.
  5. Produkt powinien być zwracany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Wyjątek stanowi reklamacja dot. wad fabrycznych, wówczas płyty będą przyjmowane bez oryginalnego opakowania.
  6. Zwrot towaru bez dokumentu sprzedaży bądź w naruszonym opakowaniu nie będzie rozpatrywany.
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do firmy Box Music – Bogdan Tyc uszkodzonego towaru.
  8. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny.

 

§ 5 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27 marca 2008r.
  2. Firma Box Music – Bogdan Tyc zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.